stichting BSM

Woensdagavond 1 maart ging de documentaire ‘Stichting Boeken Steunen Mensen – Hoe boeken mensen kunnen helpen’ in première in ’t Raodhoes te Blerick. Op deze besloten avond kregen vrijwilligers en betrokkenen te zien en te horen wat 35 jaar Boeken Steunen Mensen ons heeft gebracht en hoe de vrijwilligers van onze stichting jaar op jaar zorgen voor een succesvolle beurs.

Tijdens deze feestelijke avond werden ook de donaties aan de drie ‘grootste’ goede doelen uitgereikt. Stichting Aisha & Friends Kenia, Stichting Dovenzorg Malawi en Stichting Casa de la Alegria Bolivia. In totaal keerde de stichting dit jaar € 112.200,- uit aan deze en andere goede doelen die en binnen- en buitenland steun bieden aan voornamelijk kansarme kinderen en jongeren.

We kunnen terugkijken op een fantastische feestavond. Kon je er niet bij zijn? Vrijdag 3 maart zijn onze voorzitter Bill Steenks en Jan Vissers te gast bij Nedinsco Plein Omroep Venlo.

Op zondag 5 maart zal deze volledige documentaire te aanschouwen zijn op Omroep Venlo vanaf 17:30 uur

Vanaf 6 maart is de volledige documentaire voor iedereen op internet beschikbaar via Youtube.

De Stichting Boeken Steunen Mensen is een initiatief van Rotaryclub Venlo Maas en Peel en Vincentius Vereniging Venlo

Met vriendelijke groet,

Geert Hendrikx