Uitnodiging: whiskyproeverij 1 september 2023: Live & Online

Beste whisky liefhebbers,

Uitgerust na een mooie zomer gaan we door met onze prachtige whiskyproeverijen.

Gemotiveerd door het succes van de vorige proeverijen gaan we gewoon door met het organiseren van onze inmiddels befaamde Rotary whiskyproeverij. Whisky biedt een enorme hoeveelheid aan variaties in kwaliteit, smaak en vooral smaakbeleving. Weet je er al wat van, of nog helemaal niet? De proeverij wordt gehouden op 1 september 2023 en wederom gepresenteerd door Rob Broers. We beginnen om 19:30u.

Tijdens de vorige proeverijen hebben we geëxperimenteerd met een hybride bijeenkomst en deze resultaten hebben ons gemotiveerd om deze proeverij ook op deze manier aan te pakken.

Er kunnen 30 deelnemers zich aanmelden om de proeverij live bij te wonen in onze vertrouwde locatie in de Sociëteit van de Heeren van Abshoven (Abshoven 33, Munstergeleen).

Voor diegenen die het leuker vinden om de proeverij thuis met een klein gezelschap te doen, blijft dit ook mogelijk. De 20 ml samples worden in buisjes gedaan en tijdig bij jullie thuisbezorgd. Een paar dagen van tevoren sturen we jullie een mail hoe je kunt deelnemen aan deze virtuele proeverij. Iedereen met een PC, tablet of smartphone kan meedoen. Bij deze mail zullen we ook wat suggesties doen van verschillende hapjes om de whisky mee te begeleiden.

De whisky's moeten we nog uiitzoeken. We gaan de komende weken hier weer de pareltjes uit selecteren zoals jullie dit van ons mogen verwachten. Zoals jullie inmiddels weten selecteren we geen standaard bottelingen, maar uitsluitend flessen die gelimiteerd zijn en van uitstekende kwaliteit.

Aangezien dit een Rotary-fundraisingactiviteit is liggen de kosten wellicht iets hoger dan bij een commerciële proeverij. We moeten immers ook nog iets overhouden voor onze goede doelen. De opbrengst van deze proeverijen draagt mede bij aan:

• De organisatie van korte vakanties voor minderbedeelde gezinnen met kinderen.
  • De sponsoring van het Handicamp.
  • Sponsoring helpcenter.

Tijdens deze avond zullen we je kort meer vertellen over onze goede doelen.
LET OP: Aanmelden kan tot en met 25 augustus 2023! (Live tot 30 augustus zolang er plaatsen beschikbaar zijn)

Voor de deelnemers die thuis nog eens willen proeven bieden we een XL sample set. Deze is 50 ml ipv 20ml en heeft een meerprijs van € 40,-

Aanmelden kan via deze link:

Whiskyproeverij 1 september 2023 – Rotary Elsloo-Maaskant events (rotary-elsloo.nl)

Na afloop van de proeverij kunnen jullie via onze site de geproefde whisky’s bestellen.

Ik verheug me erop om jullie allemaal weer te zien (Live of Online) en samen van een paar heerlijke whisky’s te genieten.

Met vriendelijke groet,

Namens de fundraising commissie Rotary Elsloo-Maaskant