FINISH & START

Op zaterdag 16 december hebben we ons prachtige jubileum van 100 jaar Rotary in Nederland afgesloten in Sluiskil en Hulst. Wat een geweldig jaar met prachtige initiatieven door heel het land. In 2023 zijn we op 28 januari in Amsterdam van start gegaan voor een estafette langs alle clubs in Nederland. Inmiddels is de estafette op 16 december tot een goed einde gebracht in Zeeuws Vlaanderen. Op die dag hebben we een feestelijke afsluiting gehad van “100 jaar Rotary in Nederland”.

In de middag zijn de eerste zeven bomen geplant voor het voedselbos. Dit voedselbos zal een blijvende herinnering zijn aan de 100e verjaardag van Rotary in Nederland. Vervolgens was er een mooi concert in de basiliek in Hulst. De avond werd afgesloten met een diner.