1. Rotary Leerinstituut (RLI)

Het Rotary Leerinstituut in Nederland (RLI) is het landelijk opleidingsinstituut van Rotary. RLI verzorgt uniforme trainingen en cursussen in de 7 Rotary districten. Voor (potentiële/inkomende) Rotaryclub bestuurders en overige Rotarians vanaf twee jaar lidmaatschap is er de ‘RLI Training’. Voor beginnende Rotarians die nog geen twee jaar lid zijn, is er de ‘RLI Basiscursus’.

2. Rotary Youth Service

Jeugd is de toekomst ook voor Rotary, want door jongeren te betrekken bij de mogelijkheden die Rotary biedt creëren we ook bekendheid en interesse in Rotary.
    Voor jongeren biedt Rotary een breed programma waarbij de ontwikkeling en kennismaking met andere nationaliteiten en culturen centraal staat.

3. Rotary Youth Exchange

4. Rotary Kinderkampen

Het tofste vakantiekamp van misschien wel de héle wereld. Kinderen beleven er de meest toffe, geweldige avonturen. Wat denk je bijvoorbeeld van vliegeren, wadkliederen, kanoën, vlotten en hutten bouwen, varen op de Waddenzee, een circus workshop met eigen optreden, pijl & boogschieten en strandjutten of lasergamen? En vergeet ook de bonte avond, de disco en het kampvuur niet!

5. Rotary Interact

Interact is een onderdeel van Rotary voor scholieren van 12 tot en met 18 jaar die ernaar streven een zinvolle bijdrage aan de maatschappij te leveren, naast het leren besturen en samenwerken. Dit vooral vanuit vriendschap en binnen een schoolverband.

6. Rotaract

Rotaract is de jongerenafdeling van Rotary, die streeft naar het leveren van een zinvolle bijdrage aan de maatschappij. Enerzijds betekent dit goede doelen ondersteunen op lokaal of internationaal niveau, anderzijds betekent het gezellig met elkaar dingen ondernemen en van elkaar dingen leren.

7. Ledenbeleid: BRUIS

Geef BRUIS aan je ledenbeleid!NIEUW!Ben jij wel aantrekkelijk genoeg voor nieuwe leden? Of kan jullie ledenbeleid wel een opfrisbeurt gebruiken? Meld je club gratis aan voor ledenwerfactie BRUIS.

8. Shelterbox

Op dit moment zijn wereldwijd meer dan 100 miljoen mensen hun huis kwijtgeraakt door rampen en conflicten. Wij werken eraan om dit te veranderen en streven naar een wereld waarin geen enkele familie zonder onderdak achterblijft na een ramp.