xx

Locatie:
Katholieke Scholengemeenschap Etten-Leur
Stijn Streuvelslaan 42 - 4873 EB Etten-Leur

“Kom en hoor het goede verhaal”

De Rotary D1610 Inspiratiedag 2023 staat in het teken van Create Hope in the World, het centrale jaarthema van Rotary International.

Het kan niet anders dan dat het een inspirerende dag belooft te worden:
Na de inloop zal onze Districts Gouverneur Anja Rijlaarsdam om 9.30 uur de Inspiratiedag openen, waarna de plenaire presentatie volgt over
Storytelling - de kracht van een goed verhaal.

Interactieve Workshops

Aansluitend laat jij je verbeelding prikkelen door het uitgebreide aanbod van workshops, waarin we met elkaar ideeën en informatie uitwisselen. Er zijn twee rondes met workshops van 50 minuten; de eerste start om 10:30u en de tweede om 11:30u.

▬▬▬▬ OVERZICHT WORKSHOPS ▬▬▬▬

De lunch is tussen 12:30u en 13:00u. Daarna volgt nog een plenaire presentatie met verhalen over succesvolle clubs, succesvolle acties en inspirerende samenwerkingen.
Het programma eindigt om 14.30u.

▬▬▬▬ PROGRAMMA ▬▬▬▬

Voor wie?

De Rotary Inspiratiedag is toegankelijk voor:

• alle leden van District 1610, zeker de Rotaracters
  • andere geïnteresseerden
  • familie, vrienden en potentiële leden zijn ook van harte welkom.

De inschrijving is helaas gesloten. Mocht u contact op willen nemen met de organisatie, klik dan op onderstaande button.

▬▬▬▬ CONTACT ▬▬▬▬

Aan deelname zijn geen kosten verbonden.

Graag tot ziens op zaterdag 28 oktober a.s. in Etten-Leur!