Rotary Friendship Exchange

Friendship Exchange

De voordelen van een Friendship Exchange zijn onder andere:

• Vergroten van internationaal begrip;
  • Het leren kennen van je beroep in een andere context;
  • Het creëren van langdurige vriendschap;
  • Het (beter) leren kennen van andere culturen, taal, gewoontes en geschiedenis.

Op dit moment hebben we als D1610 een uitnodiging van District 7815 Canada (4 Atlantische provincies en 2 eilandengroepen) voor een uitwisseling later dit jaar (bijvoorbeeld augustus of september). De Rotarians van D7815 heten ons van harte welkom en hebben ruime ervaring in uitwisselingen.

Deelnemers betalen zelf hun reis en de kosten van entrée’s en gezamenlijke activiteiten en maaltijden ter plaatse. Hiervan wordt vooraf een overzicht samengesteld. Daarnaast wordt van hen verwacht dat zij voor huisvesting van gasten zorgen bij het tegenbezoek. Dit is bij voorkeur bij hen thuis maar als daar geen ruimte of mogelijkheid voor is kan het ook bij bijvoorbeeld familie, vrienden of een (ander) lid van de Rotaryclub.

Wil je mee naar Canada of wil je meer informatie over Rotary Friendship Exchange? Neem gerust contact op via corine@debadmeesters.com of 06-51331575, dan proberen we met elkaar een team van ca. 12 personen samen te stellen.

Ik hoor graag van je,

Corine