3. Verzoek om doorlinken bestaand nieuwsbericht in Rotary app en op districtswebsite

Nieuwsberichten die reeds op de eigen clubsite zijn gepubliceerd - en die óók geschikt zijn om te tonen aan Rotarians in het gehele District - kunnen eenvoudig worden doorgelinkt. Laat hieronder de betreffende Rotary-URL achter en de webmaster van ons District plaatst uw bericht zo snel mogelijk door. Het verschijnt dan onder het Laatste Nieuws op de homepage van District 1610 en het verschijnt ook (tijdelijk) bovenaan in de sectie Home in de Rotary app (alleen te zien door leden binnen District 1610!).

Het komt er dan zo uit te zien (voorbeeld Benefietavond Hospice Altena):

Let op: Nieuwsberichten worden 6 maanden na datum van publicatie automatisch verplaatst naar het archief op de Districtswebsite.

Gegevens contactpersoon:

Controleer of u bovenstaande gegevens juist heeft ingevuld. Corrigeer zo nodig en klik daarna op VERSTUREN.