© 2021 Rotary in Nederland.

Informatie Drempelloos op vakantie

fotos omgeving

In Twente

foto van Drempelloos op Vakantie.

Drempelloos op vakantie

Voor mensen met een beperking heeft Rotary Delden-Borne een ruime, aangepaste vakantiewoning ingericht met plek voor vijf personen. In een rustige woonwijk in Borne (Twente) kunt u Drempelloos op Vakantie!

Alles wat u nodig hebt voor een fijne, onbezorgde vakantie is in de buurt. In huis zijn allerlei faciliteiten. Beneden ligt naast de woonkamer, een slaapkamer met ruime douche, een tillift en in de keuken is een in hoogte verstelbaar aanrecht. Buiten is er een rolstoelvriendelijke tuin met dito terrassen. Naast de aangepaste vakantiewoning staat een zorgvilla, waar zorg ingekocht kan worden. Voor eventuele medicijnen is de apotheek om de hoek.

Borne als vakantiebestemming?

Het prachtige historische centrum van Borne is op rolstoelafstand, de winkels zijn dichtbij en de prachtige Twentse natuur ligt ook om de hoek. Met de trein vanaf het nabije NS-station is heel Twente onder handbereik.

Een paar dagen? een week

Onbekommerd genieten kan bij Drempelloos op Vakantie voor een midweek, een lang weekend of één of meer complete weken achter elkaar. De prijs is niet hoog door inspanningen van de Rotaryclub Delden-Borne en de stichting DoV. Kortom, de leukste en meest betaalbare vakantie voor mensen met een beperking begint in Borne!

Adres vakantiewoning: Pasteurstraat 24 Borne

Beheerdersechtpaar: familie Burke tel. 074-2665524 of 06-29085776

Bezoek onze website voor meer informatie: www.facebook.com/dovborne

Vooraanzicht goed