Bezoek duitse zusterclub in Ede
In het weekend van 8 en 9 mei is onze zusterclub Gummersbach in Ede op bezoek geweest.
De aftrap was op vrijdagavond, een diner verspreid over meerdere locaties bij Rotaryleden van Ede thuis. Lekker eten, een drankje erbij en leuke gesprekken met elkaar. Hier worden verbindingen gemaakt!
De volgende dag was er een fietstocht georganiseerd over de Veluwe, met een koffiestop bij Wobke en uitgebreide lunch bij Nicolien. Na de lunch werd de tocht voortgezet. Het weekend werd afgesloten met een diner bij de Wormshoef.
Onderstaand wat foto's...