Gezamenlijke opschoonactie met regioclubs
Op 21 maart hebben we samen met de regio clubs van Rotary onze omgeving een stukje schoner gemaakt.
Een leuke en tegelijkertijd zinvolle invulling om Ede weer wat mooier te maken! Daarnaast erg leuk om andere Rotary leden te ontmoeten.