Wandeling Renkumse Beekdal
Op 21 maart hebben we een wandeling gemaakt in het Renkumse Beekdal gezamenlijk met andere Rotary Clubs. Onder leiding van Huub Savelkoul.
Daarna was er een gezamenlijke bijeenkomst
Op 21 maart hebben we een wandeling gemaakt in het Renkumse Beekdal gezamenlijk met andere Rotary Clubs. Onder leiding van Huub Savelkoul.
Daarna was er een gezamenlijke bijeenkomst