Bericht van de voorzitter

2023-2024 nieuw Rotary jaar waarin ik jullie voorzitter mag zijn. Een periode waarvan ik lang heb geroepen dat het om allerlei redenen “nog te vroeg” voor mij komt. Maar tegelijkertijd leert de ervaring dat dit vrijwel altijd speelt en ik er gewoon heel veel zin in heb.

Voorzitter van een club die het goed gaat. Een gezond aantal leden, clubavonden die goed bezocht worden en een club die actief is in haar acties. Een club die wat betekent voor haar omgeving en daar wellicht nog wel veel meer een katalysator kan zijn van geluk en mogelijkheden.

Ik sluit mij aan bij het internationaal thema “Create hope in the World” maar vertaal dit graag naar een motto die dit lokaal/regionaal ook echt handen en voeten kan gaan geven.

Dit valt en staat bij contact maken, bij ontmoeten, bij motiveren, bij delen, bij actie ondernemen. Laten we de positieve dynamiek binnen de club maar vooral buiten de club verder voelbaar maken, vandaar mijn motto: “Inspireer en verbind”.

Laat de kracht van het Rotary-wiel volop draaien en geef zoveel mogelijk betekenis aan het lidmaatschap van Rotary Enkhuizen.

Ik zie uit naar een mooi jaar volop (nieuwe) verbinding en veel inspiratie.

Ron Offerman – voorzitter RC Enkhuizen 2023-2024

Afbeelding met persoon, Menselijk gezicht, bril, person

Automatisch gegenereerde beschrijving