Sponsoring Jazz Festival Enkhuizen

Rotary Enkhuizen is de nieuwe, meerjarige, sponsor van het Jazz Festival Enkhuizen.

Zij steunen (minimaal) 3 jaar lang alle jeugdactiviteiten, zoals de Koning Olivier Parade op zaterdagmiddag én de workshops die in de weken voorafgaande aan het festival gehouden worden op de basisscholen in Enkhuizen.

Rotary Enkhuizen doet veel aan fondsenwerving, en heeft als doel deze fondsen beschikbaar te stellen aan lokale initiatieven gericht op culturele en sportieve ontwikkeling van jongeren en ouderen. Kinderen in aanraking brengen met muziekinstrumenten en jazzmuziek past perfect binnen deze doelstelling. Daarnaast hoopt de Rotary dat volgende generaties ook jazzmuziek gaan maken waardoor dit unieke Enkhuizer evenement in Enkhuizen kan blijven voorbestaan.

Wij kijken uit naar een mooie samenwerking!

Afbeelding met persoon

Automatisch gegenereerde beschrijving