Kerstpakketten voor Kindgericht Werken

De missie van Kindgericht Werken is meer bewustwording voor armoede en eenzaamheid in ALLE leeftijdsgroepen. Het tegengaan van armoede en eenzaamheid, door meer saamhorigheid, begrip, respect voor elkaar en voor de natuur.

Rotary Helpt Enkhuizen heeft een bijdrage gedaan in het kunnen kopen van kerstpakketten voor mensen uit Stede Broec en omstreken die in de schuldhulp zitten of onder de bijstandsgrens leven. Met deze kerstpakketten kunnen gezinnen straks met elkaar genieten van een lekker kerstontbijt.

Stichting Rotary Helpt heeft als doelstelling: Het initiëren, het realiseren en het financieren van projecten met een ideële en/of sociale strekking door het verwerven van fondsen en/of het leveren van hands-on hulp. De fondsenwerving vindt in de lokale omgeving plaats, waarbij ook de besteding van de middelen aan de navolgende criteria moeten voldoen;

1.

Lokaal/regionaal

2.

Gerelateerd aan kinderen dan wel ouderen

3.

Gerelateerd aan cultuur danwel sport & bewegen

4.

Geen grote fondsen

5.

Nuttig/noodzakelijk en onderscheidend

Wil jij ook een aanvraag tot sponsoring doen? Vul dan dit formulier zo compleet mogelijk in. Dan komen wij z.s.m. met een reactie.

Afbeelding met kleding, persoon, Menselijk gezicht, muur

Automatisch gegenereerde beschrijving