Sponsoring VEK-WIK

VEK-WIK betekent vlugheid en kracht, willen is kunnen. Gymvereniging VEK-WIK heeft rond de 300 leden en bestaat sinds juli 1885. De missie van VEK-WIK is jong en oud in beweging krijgen en houden. Zij bieden daarom een recreatief sportaanbod voor de lokale en regionale samenleving. Iedereen is welkom vanaf 2 jaar.

VEK-WIK streeft naar bewegen voor iedereen ( ook mensen met een beperking ) en wil daarmee een bijdrage leveren aan de gezondheid van jong en oud.

Stichting Rotary Helpt Enkhuizen heeft een bijdrage gedaan in de aanschaf van spelmaterialen voor jongeren en volwassenen met een verstandelijke, fysieke en/of visuele

beperking. De visueel-beperkten hebben de kaart met het sponsorbedrag in ontvangst genomen. Wekelijks worden er, voor deze doelgroep, 3 lessen van 1 uur gegeven in de gymzaal van wijkcentrum De Bonte Veer in Enkhuizen. En dat met heel veel plezier!

Stichting Rotary Helpt heeft als doelstelling: Het initiëren, het realiseren en het financieren van projecten met een ideële en/of sociale strekking door het verwerven van fondsen en/of het leveren van hands-on hulp. De fondsenwerving vindt in de lokale omgeving plaats, waarbij ook de besteding van de middelen aan de navolgende criteria moeten voldoen;

1.

Lokaal/regionaal

2.

Gerelateerd aan kinderen dan wel ouderen

3.

Gerelateerd aan cultuur danwel sport & bewegen

4.

Geen grote fondsen

5.

Nuttig/noodzakelijk en onderscheidend

Wil jij ook een aanvraag tot sponsoring doen? Vul dan dit formulier zo compleet mogelijk in. Dan komen wij z.s.m. met een reactie.

Afbeelding met persoon, kleding, schoeisel, sport

Automatisch gegenereerde beschrijving