Sponsorplons groot succes!

Wat was het een bijzondere dag zaterdag 3 februari :-). Bijna 200 basisschoolkinderen hebben vol enthousiasme een recordbedrag bij elkaar gezwommen in het Recreatiebad Enkhuizerzand. Samen met een flink aantal fantastische sponsoren hebben we een bedrag van maar liefst 18.750 euro opgehaald!

Dit geld besteden we dit jaar aan de volgende doelen:

·

Zwemlesgeld voor kinderen die anders niet op zwemles kunnen.

·

Steun aan de Enkhuizer Zwemvereniging (EZV) en de Vrijwillige Reddingsbrigade (VRE)

·

Spelmaterialen voor in het zwembad voor de schoolgaande jeugd

We willen alle kinderen, sponsoren, ouders, vrijwilligers, Joost Reijns, DJ Bart, de Enkhuizer Balletschool, de Enkhuizer Zwemvereniging (EZV) en de Vrijwillige Reddingsbrigade (VRE) en alle andere aanwezigen ontzettend bedanken voor de inzet. Het was weer een prachtige dag.

Meer informatie over de Sponsorplons en onze sponsoren kun je vinden op : https://www.sponsorplons.nl/

A group of people holding signs

Description automatically generated

A group of people in a swimming pool