Feestelijke bijeenkomst in mystiek theater

Het kon weer! Ter afsluiting van de kerstpakkettenactie 2020 en 2021 is er op 12 mei een feestelijke bijeenkomst georganiseerd waarbij clubleden, sponsors en vertegenwoordigers van Manege het Roessingh aanwezig waren.

Onze voorzitter Angelica Keereweer overhandigde vol trots een cheque van € 35.000 aan Cathrien van Groningen, kinderrevalidatiearts, die namens het bestuur van Manege het Roessingh de cheque in ontvangst nam.

Jaap Spoorenberg, voorzitter van de organiserende commissie: “Één van de doelstellingen van Rotary is het leveren van een maatschappelijke bijdrage. Met deze gift draagt de Rotaryclub bij aan het in stand houden van de manege waar kinderen en volwassenen met een beperking kunnen paardrijden”.

De gezellige avond werd luister bijgezet met een hilarisch optreden van cabaretier Ernest Beuving, en de Zingende Obers trakteerden ons niet alleen op allerlei lekkers, maar ook op een swingend optreden.

Een zeer geslaagde avond!