Informatie Open Club Avond 4 april 2022

Afbeelding met persoon, binnen, mensen, staand

Automatisch gegenereerde beschrijving

Rotary club Gilze-Rijen en Dongevallei nodigt iedereen tijdens de landelijke Week van de Open Clubbijeenkomsten uit op maandag 4 april. Met onze open clubbijeenkomst willen we mensen kennis laten maken met Rotary. Op de homepage van onze club vind je een beschrijving wie we zijn en wat wij doen. Ook is er informatie te vinden over de maatschappelijke projecten die we de afgelopen jaren hebben verzorgd in onze regio.

De open avond vindt plaats op maandag 4 april om 19:00 uur in Hotel van der Valk in Gilze. Voel je welkom om in gesprek te gaan met één van onze 24 leden over de activiteiten van onze club.

Geef je uiterlijk op 3 april op via RotaryGRDV@outlook.com

Breng ook gerust iemand mee waarvan je denk dat hij/zij belangstelling heeft voor onze activiteiten.

Naast de eigen projecten in de regio doen wij ook mee met de landelijke actie van Rotary voor de opvang van vluchtelingen uit Oekraïne en het bijeenbrengen van geld voor hulp, medicijnen en eerste levensbehoeften. Lopende acties blijven wij steunen, onder andere het project “Polio de Wereld uit” en het milieuproject “End Plastic Soup”.

Rotary Clubs hebben 4 belangrijke doelstellingen:

-

Het bevorderen van internationale vriendschap;

-

Steun aan lokale en internationale maatschappelijke projecten, vaak in samenwerking met andere organisaties;

-

Organiseren van lezingen en discussies over maatschappelijke onderwerpen;

-

Fellowship: als clubleden zijn we clubvrienden. Dat is belangrijk om samen aan het werk te gaan en dingen voor elkaar te krijgen;

Wij geven inhoud aan deze doelstellingen door de inzet van onze professionele beroepservaringen, de netwerken die daar bij horen en door samenwerking met andere Rotary Clubs in binnen- en buitenland.

Van harte welkom op 4 april om 19:00 uur in Hotel van der Valk te Gilze. In de foyer vindt je op het scherm de zaal waar je wordt verwacht. Omdat je onze gast bent zijn er geen kosten aan de avond verbonden.

twitter: @RotaryGRDV