2 september Heemsteedse openluchtbioscoop voor 8 tot 80+

Kom zaterdag 2 september 2023 met z'n allen naar naar de openluchtbioscoop aan de Vrijheidsdreef in Heemstede voor een feestelijke dag vol vermaak voor 8 tot 80+. Neem zelf je stoeltje mee of nog makkelijker: huur er eentje! De opbrengst is bestemd voor HATKA: Kansengelijkheid voor Haarlemse Kinderen.

De dag bestaat uit drie verschillende programma's waarvoor u los tickets kunt kopen of een passepartout voor het complete aanbod (de hele dag). De catering is goed verzorgd: op de  foodcourt vindt u een ruim aanbod aan heerlijke hapjes en drankjes, mede gesponsord door Chateaubriand. Ook deze opbrengst gaat naar het goede doel.

1. Rondje Cultuur

Een historische film over Heemstede beleeft haar première tijdens deze openluchtbioscoop. De Historische Vereniging Heemstede Bennebroek (HVHB) heeft het initiatief genomen voor een bijzondere registratie van Heemstede en presenteert deze ‘film’ graag aan de Heemstedenaren en geïnteresseerden. Met recht een primeur! Aansluitend wordt de concertregistratie uitgezonden van Rachmaninoff - Pianoconcert nr. 2.

2. Voor het hele gezin

• 14:30 Film Roald Dahls Matilda
  • 17:00 Mario Kart gamekampioenschap

De familiefilm Matilda (1996) is zowel hilarisch als aandoenlijk als spannend. Door de typische Roald Dahl humor aantrekkelijk voor jong en oud.
Na deze verrukkelijke film vindt het Mario Kart gamekampioenschap plaats. Wie wil dit legendarische computerspel nou niet op een meer dan levensgroot scherm spelen? Ga de strijd aan met je vrienden en maak kans op de enige echte Rotary gamebokaal!

3. Hoofdfilm vol muziek

• 20:00 Rocketman (muziekfilm Elton John)

We sluiten de avond swingend af met de heerlijke muziekfilm Rocketman (2019). Je volgt het waargebeurde verhaal van muzikaal genie en wereldberoemde superster Elton John aan de hand van zijn eigen nummers. Houd je vooral niet in en zing lekker mee!

Bestel uw ticket (en stoel) voor de openluchtbioscooop

* € 12,- p.p. per programmaonderdeel (€ 7,50 p.p. tot 18 jaar)
Vroegboekkorting (t/m 31 juli): € 11,- p.p. per programmaonderdeel (€ 6,- p.p. tot 18 jaar)

* € 20,- p.p. passepartout voor hele dag (€ 15,- p.p. tot 18 jaar)
Vroegboekkorting (t/m 31 juli): € 19,- p.p. passepartout voor hele dag (€ 14,- p.p. tot 18 jaar)

* € 3,- euro p.p. stoelhuur voor de hele dag (niet verplicht!)

* Muntjes € 2,- per stuk

Deelname aan het Mario Kart Kampioenschap, kan bij de aankoop van het ticket worden aangegeven.

Bestel uw tickets en eventuele stoel

Slecht weer? Wij hebben diverse tenten van waaruit u de film lekker droog kunt zien. Neem voor de zekerheid een warme jas, een deken en een regenjack mee en draag dichte schoenen. Geen paraplu, anders ziet degene achter u niets! Huisdieren zijn niet welkom, begeleidingshonden (SOHO) wel.

Volg ons op Facebook voor de laatste informatie.

Opbrengst voor kansengelijkheid Haarlemse kinderen

De opbrengst van de ticketverkoop, sponsorpakketten en opbrengsten van het eten en drinken gaat naar HATKA. HATKA bundelt de krachten van diverse organisaties om kansengelijkheid voor Haarlemse kinderen te creëren. Onze regio is mooie en welvarend. Toch leeft in Haarlem gemiddeld ca. 1 op de 10 kinderen onder de armoedegrens, met alle risico’s voor hun ontwikkeling op gebied van gezondheid, welzijn, opleiding en werk. Zo kan kansongelijkheid generaties lang blijven bestaan. Samen met de andere Rotaryclubs uit de regio ondersteunen wij de verschillende organisaties die bij de HATKA zijn aangesloten aan de hand van hun hulpvragen opdat zij zo goed mogelijk, zoveel mogelijk kinderen kunnen helpen. Draagt u ook een steentje bij?

Sponsor worden?

Sponsor worden? Graag! Wij bieden diverse sponsorpakketten (vanaf € 200,-) en leveren uiteraard ook maatwerk. Neem voor meer informatie contact met ons op.

Calamiteitenregeling

De organisatie behoudt zich het recht voor om bij heel slecht weersvoorspellingen de programmering te wijzigen, ook wanneer de kaartverkoop al in gang is gezet. Wanneer een voorstelling uitvalt, vindt geen restitutie van ticketaankopen plaats. De organisatie kan in dit geval overwegen een alternatieve voorstelling op een latere datum te organiseren.