Doe een wens voor een ander op de Heemsteedse Winterfair

Rotaryclub Heemstede stond 18 december met een kraam op de Heemsteedse Winterfair op de Binnenweg/Raadhuisstraat met twee wensbomen. Nog tot en met 10 januari 2023 kan iedereen een wens voor een ander indienen! Rotaryclub Heemstede probeert zoveel mogelijk wensen uit te laten komen.

Deze wensen kunnen heel divers zijn. Een greep uit de ingediende wensen: speelgoed voor alle kinderen (door twee zusjes ingediend), meer gezamenlijke activeiten voor de vluchtelingen in de buurt en hulp bij het opknappen van een clubhuis. Tot en met 10 januari kun je je wens voor een ander nog indienen.

Nieuwjaarsduik

Om zoveel mogelijk van deze wensen mogelijk te maken, organiseert Rotaryclub Heemstede op nieuwjaarsdag om 13.00 uur een nieuwjaarsduik in de vernieuwde haven van Heemstede om geld in te zamelen. Tijdens de nieuwjaarsduik zullen er ook  verschillende kraampjes zijn waar eten en drinken kan worden gekocht waarvan de opbrengst ten goede komt aan de uitvoering van de wensen.

Het eten en drinken wordt gesponsord door resp. Ramon Westerveld (Heemsteedse oliebollenkraam op Binnenweg), Chateaubriand, Chocolaterie van Dam en de gemeente Heemstede.

Deelname aan de nieuwjaarsduik is gratis, maar vooraf aanmelden is noodzakelijk. Schrijf je in via het inschrijfformulier