Santa Run Rotterdam - 2022

Op 9 december 2022 renden wij mee met de Santa Run Rotterdam.

Deze helden liepen tijdens een erg koude decemberavond mee met de Santa Run Rotterdam. In totaal is er met de run €3500,- opgehaald voor het Ronald McDonald Huis Rotterdam, waarvan onze club in korte tijd bijna de helft aan sponsoring binnen heeft weten te halen. Daar zijn we best trots op!

Zieke kinderen voelen zich beter met hun ouders, broertjes en zusjes in de buurt. Ouders houden de zorg beter vol met een rustplek dicht bij hun zieke kind. Want als je hele wereld op de kop staat door ziekte of zorg, is als familie bij elkaar zijn het belangrijkste.

Het Ronald McDonald Kinderfonds brengt gezinnen met een ziek kind dicht bij elkaar in de Ronald McDonald huizen, huiskamers en vakantiehuizen. Met elkaar kunnen we er voor zorgen dat families samen kunnen zijn wanneer dit het hardst nodig is.