Wyn & Spys Avond - 2023

Van ontmoetingscentrum naar een heus pop-up restaurant. Zo voelde het tijdens onze benefiet Wyn&Spys avond ook echt. Alle stoelen waren bezet, het geluid van de gasten vulde de ruimte, er werd gelachen en genoten. Ook door ons.

Wat zijn wij trots op onze clubleden die zich ieder op hun eigen manier hebben ingezet om deze avond tot een succes te maken. Tijdens de voorbereidingen, in de keuken en de bediening.

Want een succes was het. Naast de opbrengst van de reserveringen, hebben de gasten tijdens de avond ook veel losse wijnen besteld. Het exacte opgehaalde bedrag voor Stichting Jarige Job wordt nog door onze penningmeester berekend. Dit wachten we in spanning af.

Wat ons betreft verdient deze avond een vervolgeditie. Wil jij daarbij zijn? Hou dan onze social media in de gaten.