Wie zijn wij

Rotary Club Het Haringvliet is een jonge netwerk- en serviceclub bestaande uit een groep enthousiaste mannen en vrouwen met een gemiddelde leeftijd van 30 jaar. Ons doel is zowel elkaar als de maatschappij vooruit te helpen. Met de waarden van Rotary International als basis richten wij onze club in op onze manier: flexibel en laagdrempelig.

Als onderdeel van een wereldwijde organisatie zetten wij ons in voor mens, dier en milieu, zowel lokaal als (inter)nationaal.

Wij doen de dingen graag een beetje anders. Onze club is er voor jonge professionals en sluit aan bij hun manier van leven. We hanteren de kerngedachte van Rotary, maar richten de club in op onze eigen, flexibele manier: laagdrempelig, met veel aandacht voor het teamgevoel.

Onze bijeenkomsten zijn tweewekelijks, op een donderdagavond. Soms onder het genot van een hapje, vaak met een drankje. Vriendschap, kennis delen en onze wereld vergroten zijn belangrijke pijlers van ons programma. We ondernemen groepsactiviteiten, de leden verzorgen presentaties, een bedrijfsbezoek, of we nodigen een interessante gastspreker uit.

En wij steken onze handen uit de mouwen om een positieve bijdrage te leveren aan onze samenleving. Dat varieert van kleinere, hands-on activiteiten tot grotere fundraising projecten.

Wat is Rotary?

Top 5 Rotary mythes en waarom je lid zou moeten worden!