Rotary Club Hilversum West
bestuur

Iedere 1e en 3e Maandag in Sociëteit "De Unie", van 18:00 tot 20:00

Rotary Club Hilversum-West

Welkom op de pagina van Rotary Club Hilversum-West; een jonge, actieve en laagdrempelige Rotaryclub welke met haar no-nonsense aanpak het verschil maakt in zowel lokale als internationale projecten.

Bekijk het promofilmpje en daarna vind je hier alle nodige informatie over wie wij zijn, wat we doen en mocht je ook een aanpakker zijn; hoe jij dat met ons kan doen!

Maatschappelijk Betrokken

Trompenberg Rotary Hilversum

Wij geven terug en zetten ons in voor goede doelen, voornamelijk in Hilversum, maar ook ver daarbuiten.

Soms door geld te geven, maar meestal door zelf iets te doen. Handen uit de mouwen, dat is goed voor de onderlinge band, effectief en dat geeft veel betrokkenheid en daardoor voldoening. Daarbij maken we gebruik van de zeer gevarieerde netwerken van onze leden, de leden zijn ons kapitaal, die zijn goud waard.

Bouw met ons mee

Voel je je aangesproken, wil je meer weten, of wil je een keer komen kennismaken?

Lees dan verder op deze pagina, richt je tot onze voorzitter, iemand die je van Rotary kent of neem direct contact met ons op via de secretaris; rchsumwest@gmail.com

Je bent van harte welkom om een keer vrijblijvend kennis te maken en mee te eten op een maandagavond.

Onze bijeenkomsten

Clubavond: maandagavond (1e en 3e ma vd maand))

Tijd: 18:00-20:00 uur

Locatie: Sociëteit De Unie, ’s-Gravelandseweg 57, Hilversum

Uniek voor RC Hilversum-West:

Actief op meerdere continenten, projecten van Azië tot Afrika, van Europa tot Amerika.