WAT DOEN WIJ

Rotary Monnickendam is een serviceclub. Dat wil zeggen dat wij de Rotary doelstelling ‘Service Above Self’ nastreven. In de praktijk betekent dit dat we bereid zijn iets van onszelf te geven, dat we dienstbaar zijn aan de samenleving en dit ook zichtbaar maken in onze projecten. Zo zetten we ons in voor lokale, regionale en wereldwijde fondsenwerving voor goede doelen en stellen we onze (vak)kennis ter beschikking, vanuit het essentiële beginsel: service.

Wij nemen direct of indirect deel aan charitatieve en educatieve projecten en stellen hierbij onze kennis beschikbaar aan projecten voor de gemeenschap. Om zo breed mogelijk inzetbaar te zijn in onze projecten is de samenstelling van onze club divers. Zo komt de expertise van elke Rotarian goed van pas en kunnen we de kennis die we in huis hebben met elkaar delen. Samen staan we sterker en kunnen we veel bereiken.