Kerstpakkettenactie 'Do Good, Feel Good'

Kerstpakkettenactie ‘Do Good, Feel Good’

07/10/2020

De meesten van ons willen er nog niet aan denken, maar voor we het weten staat de winter voor de deur. Daarom zijn de samenwerkende Rotaryclubs in de regio Waterland al druk in de weer met de voorbereidingen voor de inmiddels traditionele kerstpakkettenactie ‘Do Good, Feel Good’. Uw hulp door een donatie wordt heel erg gewaardeerd!

In 2019 was de actie weer een groot succes. Vele bedrijven kochten onze luxe kerstpakketten voor familie, medewerkers of relaties. Naast ieder besteld pakket, bezorgden wij in de regio een ‘weggeefpakket’ bij mensen en gezinnen die een moeilijk jaar hadden door o.a. eenzaamheid, ziekte, verlies van een dierbare, financiële nood of dakloosheid. Zo konden we op bijna 500 adressen mensen gelukkig maken. De reacties waren hartverwarmend.

Door corona is alles nu anders. Daarom kunt u dit jaar geen luxe kerstpakketten van ons afnemen. Dat wil niet zeggen dat we geen kerstpakkettenactie gaan doen! We gaan het JUIST WEL DOEN! Meer dan ooit voelen mensen zich eenzaam, hebben ze een beperkt sociaal leven en de economische vooruitzichten zijn voor veel mensen niet hoopgevend. Ons doel is om ook in dit jaar weer 500 kerstpakketten te kunnen bezorgen bij mensen die een steuntje in de rug nodig hebben. Om dat te kunnen realiseren, hopen we op uw hulp.

Voor € 25,- kunnen we een mooi ‘weggeefpakket’ samenstellen. Het zou fantastisch zijn als we, mede namens u of uw bedrijf, pakketten kunnen weggeven. Voor bijvoorbeeld € 125,- kunnen we al 5 gezinnen blij maken met de kerstdagen. Rotary voldoet aan de eisen die verbonden zijn aan de ANBI-status.

Via de speciale donatiepagina op deze website kunt u eenvoudig uw zeer gewaardeerde bijdrage doneren (klik hier voor een directe link). Nadat u een bedrag hebt ingevuld ontvangt u een factuur op het door u opgegeven e-mailadres. U wordt verzocht om deze vervolgens binnen 7 dagen te voldoen. Heeft u vragen, mail dan naar rotary.kerstactie@gmail.com.

We hopen dat we dit jaar op u kunnen rekenen!

De samenwerkende Rotaryclubs in de regio Waterland