Wie zijn wij en wat beweegt ons?

Marcel
Deze club wist mij te boeien en in korte tijd te binden.
Aandacht voor elkaar en voor de samenleving op een ongedwongen manier.
Wel passend binnen een lange traditie.

Klaas
De vrienden van de Nieuwe Dag hebben mij over de drempel geholpen bij een paar belangrijke beslissingen in mijn leven.
De Nieuwe Dag is een zeer gevarieerd gezelschap van bevlogen en inspirerende vrienden.

Bernadette
Bij mij is ´t glas meestal half vol en ik geloof in de kracht van ieder mens om iets moois van zijn leven te maken.
Daar help ik graag aan mee met mijn enthousiasme.

Miro
De energie die de club mij geeft wil ik graag aanwenden voor een bijdrage aan de samenleving.
Dit in alle gezelligheid met de leden, de vrienden.
Onze rijkdom aan kennis en ervaring willen wij graag met anderen delen.
Hiermee moeten wij nieuwe leden kunnen aantrekken.

Anja
Een voorloper die gang maakt.
Met een absoluut zwak voor deze longitudinale club, die meebeweegt met de ups en downs, van het clubleven en haar leden.
Energie bijtanken.

Josje
Ik ben trouw in vriendschappen, en vind dit bij RND, een van langdurige vriendschappen.
Een club van mensen, die elkaar iets te vertellen hebben, en dat met elkaar willen delen.
Samen zijn, samen inspireren en er voor elkaar en anderen zijn.

Slawek
Trying to enjoy our company and accompanying others to try.
Wake up, enjoy morning company, accompany others who enjoy.
Nieuwe Dag, oude vrienden, nieuwe projecten, oude waarden, "close friends, open minds"!

Jan
Ik kom bij van die opgeruimde optimistische sfeer van de ontbijtclub, die zo past bij de energie en mentaliteit van de Grote Werkstad!