Sloepentocht

De sloepentocht was een groot succes!

Op woensdagavond 5 juni 2024 organiseerde onze club samen met Rotaryclub Heemstede-Bennebroek een sloepentocht van de haven van Heemstede naar de molen De Adriaan in Haarlem en weer terug. Tijdens de tussenstop bij De Adriaan werd een veiling georganiseerd van een ruim assortiment aan kavels, ingebracht door leden en vrienden van onze clubs. De fantastische opbrengst van zowel de kaartverkoop voor de sloepentocht als van de veiling bedroeg in totaal €7000,- en kwam ten goede aan twee goede doelen via HATKA (Haarlems Alliantie Tegen KinderArmoede), te weten: Stichting Leergeld Haarlem Zandvoort en Speelgoedbank Haarlem.

Zie ook onderstaand nieuwsbericht:

Bekijk hier de aftermovie:

Bij deze willen wij onze sponsoren en alle anderen die zich hebben ingezet om de sloepentocht en de veiling tot een succes te maken hartelijk bedanken!

Miss Meliss

Bekijk hier de originele aankondiging en promo-video: