xx

Uitjes met bewoners Gemiva

Uitjes met bewoners Gemiva Schoonhoven

Terugblik: In de maand september heeft Rotary Schoonhoven alle woonlocaties van Gemiva in Schoonhoven getrakteerd op een fantastisch uitje georganiseerd door verschillende enthousiaste leden van de Rotary!

Op 4 september gingen een aantal bewoners varen met de pannenkoekenboot. Voor locaties Waterviolier 14, 16 en locatie Zonnedauw werd er een muzikale middag verzorgd op de eigen locatie en tot slot ging er op 25 september een grote groep bewoners naar dierentuin Blijdorp.

Tpannijdens alle uitjes werden bewoners en medewerkers ondersteund en vergezeld door vrijwilligers. Wat was dat waardevol, voor beide partijen: Elkaar ontmoeten en samen optrekken leek als vanzelf te gaan. Ieder uitje was een succes! Hanneke Verheij; “Vanuit bewoners en collega’s wil ik de Rotary heel hartelijk bedanken. Wat was dit leuk!”

Afbeelding met collage, kleding, Menselijk gezicht, persoon

Automatisch gegenereerde beschrijving