Hands on

Hands-on

Sinds 2017 heeft RC Vught een nieuw initiatief genomen naast het fundraisen voor goede doelen en het geld geven aan goede doelen. Onder het Rotary-motto ‘Service before Self’ voert de club zogenaamde hands-on activiteiten uit om iets extra’s te doen voor de samenleving in de vorm van direct ondersteunende activiteiten. Elke 2e woensdag van de maand gaan vier verschillende groepen van onze leden naar Huize Elisabeth, Huize Theresia, Huize Magnolia en de Vijverhof. Bij de eerste twee huizen wordt een filmavond georganiseerd en bij de andere twee een bingo-avond. Het mooie van dit project is dat je iets voor anderen betekent wat vaak leidt tot hartverwarmende reacties van mensen voor wie dit een enorm leuke afwisseling van hun dagelijkse bestaan betekent. Daarnaast is het mooi om iets samen met je mede-clubleden te doen waardoor je elkaar op een andere manier leert kennen.

A picture containing text, indoor, ceiling, floor

Description automatically generated