Rotaryjaar 2020 - 2021

Thema 2020/2021

Als club zijn we onderdeel van een 115 jaar oude serviceorganisatie. Vol mores en tradities, maar ook een organisatie die zich realiseert dat we alleen relevant blijven als we meegaan met de veranderende wereld om ons heen. Een club die heeft laten zien dat  juist in tijden van verandering en crisis de flexibiliteit en betrokkenheid groot is. In een andere dynamiek, met ruimte voor nieuwe leden en ideeën zoeken naar een nieuw evenwicht. Nieuwe dingen geven nieuwe energie. Het moet niet anders, maar het kan soms anders. Geen revolutie, maar een evolutie. Een uitdaging voor en oproep aan alle leden en commissies bij het bedenken en organiseren van de vele activiteiten voor diverse goede doelen en elkaar. Daarom het thema 20/21 ‘Zo kan het ook’.

A picture containing person, person, indoor

Description automatically generated Esther Braaksma - de Vilder