Regina Coeli Bedrijfsbezoek

Afgelopen woensdag 9 november zijn we met Rotary Vught op bedrijfsbezoek geweest bij Taleninstituut Regina Coeli (ook wel bekend onder de naam ‘de Nonnen van Vught’). Na een welkomstwoordje van de directeur, Huub Dekkers, gingen wij in twee groepen uiteen om de cultuurverschillen tussen Duitsland en Nederland en China en Nederland uitgelegd te krijgen. De cultuurverschillen met China zijn duidelijk, maar er zijn ook verschillen tussen ons land en onze grootste handelspartner. Het leverde een levendige en boeiende discussie op. Na een korte rondleiding hebben wij genoten van de keuken van het instituut.

A group of men standing in a room with a table and chairs

Description automatically generated with low confidenceA group of people standing in a room

Description automatically generated with medium confidence