Hout actie Rotary Wijdemeren 2023

Houtactie 2023

De houtverkoop voor verenigingen en clubs in Wijdemeren is weer gestart!

Rotary Wijdemeren verkoopt ook dit jaar weer openhaardhout waarmee we tenminste 3 verenigingen/clubs binnen de gemeente Wijdemeren kunnen ondersteunen met een bijdrage van €250. Bestellingen kunnen worden gedaan met het bestel formulier.

Uit de opbrengst van het hout ontvangen een aantal clubs of verenigingen uit de gemeente een bijdrage van 250 euro voor een maatschappelijke of sportieve activiteit die zonder dit geldelijke steuntje in de rug niet mogelijk zou zijn. De afgelopen jaren hebben al meer dan 35 verenigingen een bijdrage uit het houtfonds ontvangen.

Doe ook mee! Koop een paar zakken hout en steun het goede doel. Dat geeft warmte in uw huis en in uw hart! U steunt dit lokale initiatief voor € 12,- per zak hout; vanaf 5 zakken voor € 11,- per zak. Neemt u tenminste 5 zakken, dan wordt het hout door leden van de Rotaryclub bij u thuis gebracht.

U kunt het hout bestellen door het invullen van het bestel formulier. In de week voor het uitlevermoment nemen wij contact met U op om af te stemmen wanneer we het hout kunnen afleveren. Wij gaan in principe op zaterdag 7 oktober, 18 november en 2 december uitrijden. U krijgt bij levering een factuur welke u kunt voldoen met een bank overschrijving. Helaas hebben wij maar een beperkte hoeveelheid hout kunnen bemachtigen; we zullen de bestellingen op basis van binnenkomst afhandelen.

Dit jaar experimenteren we (gedeeltelijk) met een andere wijze van hout verpakken. We binden het hout samen met een strap. Op deze manier proberen wij een kleine bijdrage aan een beter milieu te leveren. U krijgt dezelfde hoeveelheid hout als in een zak. U kunt aangeven of u hieraan mee wil doen in het bestel formulier.

Wilt u met uw club of vereniging aanspraak maken op een donatie van €250? Stuur een e-mail naar hout@rotarywijdemeren.nl waarin u aangeeft waarom uw club/vereniging in aanmerking wil komen voor deze bijdrage en voor welke activiteit. Rotary Wijdemeren kiest uit de inzenders een aantal clubs met het meest aansprekende plan.

Heeft u aanvullende vragen, dan kunt u mailen met hout@rotarywijdemeren.nl.

Met vriendelijke groet,
Rotary Wijdemeren