Belangstelling?

Rotary kent verschillende mogelijkheden voor het uitnodigen van kandidaat-leden en het toetreden van kandidaat-leden tot de club. Vaak ligt er een uitnodiging door de club aan ten grondslag. Maar wij als Rotaryclub Zeist geven je ook de mogelijkheid om zelf je belangstelling voor het lidmaatschap kenbaar te maken.

Zonder ouderen uit te sluiten, zijn wij vooral geïnteresseerd in jonge mensen. Vrouwen en mannen in de leeftijdsgroep van 30 tot 45 jaar die beroepsmatig actief zijn.

Je interesse kenbaar maken kan door het invullen van dit formulier (link naar een formulier).

De gegevens die wij ontvangen worden in de ledencommissie besproken. Wanneer de ledencommissie een nadere kennismaking op prijs stelt, wordt er een afspraak met je gemaakt. Natuurlijk krijg je altijd bericht van ons, ook als wij het idee hebben dat het lidmaatschap van onze club minder passend is. Met de door jou verstrekte informatie wordt natuurlijk vertrouwelijk omgegaan.