Meer info

Rotaryclub Zutphen wil graag aan 2 jonge professionals die afkomstig zijn uit Zutphen en/of daar wonen de kans bieden om deel te nemen aan de RYLA.

De RYLA wordt georganiseerd door het Rotary District Oost Nederland (D1560):

Wanneer:

Vrijdagmiddag 5 april 2024

tot en met

Zondag 7 april (beging middag)

Waar:

U-parkhotel in Enschede.

Voor wie?

Deelnemers komen in aanmerking voor deelname als ze:

• tussen de 20 en 28 jaar zijn.
  • studeren op HBO of Universitair niveau of net een paar jaar aan het werk zijn na die studie
  • na willen denken over keuzes die ze moeten gaan maken of net gemaakt hebben
  • open staan voor zelfreflectie en zelfmanagement
  • bereid zijn om in groepsverband te werken en verantwoordelijkheid te nemen voor de sfeer.

Het Rotary Youth Leadership Awareness-weekend biedt jonge professionals (studerend of werkend) in de leeftijd tussen 20 en 28 jaar van vrijdag- tot zondagmiddag gelegenheid tot zelfreflectie en persoonlijke groei. Een aantal daarvoor relevante theoretisch noties worden afgewisseld met reflectie op eigen gedrag en interactie met andere deelnemers. Het leidt bij de deelnemers tot een groter bewustzijn en het helpt bij het maken van keuzes voor de toekomst en het inzetten en ontwikkelen van eigen talenten.

Reacties van deelnemers aan de RYLA 2023:

“Een geweldige ervaring waar iedereen heel open minded in ging waardoor het heel prettig was.”

“Ik heb RYLA ervaren als een prikkelende snelkookpan, georganiseerd door bevlogen mensen in een fijne sfeer. Zeker een aanrader.”

“Mijn ervaring was gezellig, druk, vermoeiend en intensief. (..) interessant om jezelf op een erg bewuste manier te zien bewegen tussen een groep onbekende mensen, erg leerzaam.”

De eigen bijdrage voor het hele weekeinde inclusief overnachtingen en trainingen bedraagt €150,=. Alle overige kosten worden door de Rotaryclub Zutphen gedragen. Iedereen die voldoet aan de voorwaarden kan zich aanmelden via een mail aan: ryla@rotaryzutphen.nl met hun motivatie waarom het voor hen juist goed zou passen. De keuze wordt gemaakt op basis van die motivatie en bij gelijke geschiktheid op hoe uniek deze kans is voor betrokkene gezien de sociale context.

Bij vragen kun je contact opnemen met Jan Aandewiel, medeorganisator RYLA, op telefoonnummer 06-51381137.