Rotary Club Dordrecht

Maandbrief maart 2024

Beste Rotarians en Rotaractors,

In deze maand maart hebben we in ons District het President Elect Training Seminar, oftewel de PETS voor de inkomende voorzitters én de Districtsbijeenkomst op 23 maart met de nominatie voor de Regio Awards en ook de Districtsbegroting 2024-2025. Met daarbij nog een leerzame inkijk in de Districtscommissies. Dit is echt een mooi verbindingsmoment voor alle leden. IK heet u allen van harte welkom op zaterdag 23 maart van 13.00 tot 16.00 uur in Hoeven.

Maart is in de ‘Rotary International agenda’ gekozen als de maand van Water, Sanitation & Hygiene (één van de 7 area’s of focus). Binnen ons District is er een hele actieve Watercommissie. Onze Districtscommissaris Cees Willem Koorneef, lid van RC De Zwijndrechtse Waard, is samen met de 5 Regiowatercommissarissen hard bezig om ons meer bewust te maken van het grote belang van waterprojecten, zeker in landen waar geen schoon of voldoende drinkwater is, en daarnaast ook op het gebied van geografisch watermanagement.

Deze nieuwsbrief staat vol met mooie Rotary initiatieven en projecten, zoals o.a. Hand-in-hand voor Focus op Water, WereldRotaractWeek, New Generation Exchange Service, Vocational Services en héél véél nieuws uit ons District.

Ik wens u veel leesplezier!

Hartelijke Rotary groet

Anja Rijlaarsdam
Gouverneur  D1610 RI 2023-2024

lees hier de hele maandbrief

Rotaryclub Dordrecht

dé club om lid van te zijn!!!