20 april 2013: Wijn voor Water Voorjaar 2013

Wijn voor Water Voorjaar 2013

Uitnodiging Wijnproeverij “Wijn voor Water”

Het is ons een genoegen om u uit te nodigen voor onze wijnproeverij “Wijn voor Water” op zaterdag 20 april 2013. Deze vindt plaats van 16:00 tot 18:00 uur bij Geurtsen Wijnimport aan de Nijverheidsweg Noord 62 te Amersfoort.

“Wijn voor Water”

Onder deze slogan houdt onze Rotaryclub Amersfoort-Regio zijn traditionele wijnactie om fondsen te werven voor het steunen van zijn Community-Service-acties.

Elk halfjaar organiseren wij een proeverij. Deze vindt plaats in het proeflokaal van Geurtsen Wijnimport.

De wijnen zijn onder zeer gunstige voorwaarden ingekocht. Per fles wordt een toeslag van € 2,- (= € 2,42 incl. BTW) berekend die geheel ten goede komt aan het goede doel. Op de goedkoopste instapwijnen geldt de halve toeslag.

Voor zakelijke relaties kunnen wij onder dezelfde voorwaarden (toeslag van € 2,- excl. BTW per fles) op maat gemaakte relatie-/wijnpakketten samenstellen. Wij adviseren u om daarvoor rechtstreeks met Geurtsen Wijnimport contact op te nemen (033 463 3035) of dit tijdens de wijnproeverij nader te overleggen.

Op 20 april tussen 16.00 en 18.00 uur vindt de voorjaarsactie plaats.

Goed doel

Wij organiseren deze wijnproeverij in het kader van onze fundraise activiteiten. Deze actie staat dit jaar in het kader van een project van Future Hope.

Future Hope is in 1987 opgezet om de straatkinderen van Kolkata, het vroegere Calcutta, betere kansen te bieden. Wat begon als een klein, geïmproviseerd initiatief van een jonge Britse bankier met een handvol straatkinderen is inmiddels uitgegroeid tot een organisatie met zeven huizen, een school en een kleine professionele kliniek. Meer dan 200 kinderen noemen Future Hope op dit moment hun thuis.

Wij hebben ons dit jaar tot taak gesteld om fondsen te werven om binnen projecten van Future Hope de water- en sanitaire voorzieningen te verbeteren.

Zie onze website voor meer informatie over Future Hope.

Wijnproeverij

Zaterdag 20 april staan er een aantal speciaal geselecteerde wijnen voor u klaar. Ook worden er bijpassende spijzen geserveerd.

De wijnen uit het assortiment van Geurtsen Wijnimport aan de Nijverheidsweg Noord 62 zijn te bestellen, waarbij de verkoopmarge ten bate van onze actie komt. Wij zijn Bastiaan Geurtsen hier zeer erkentelijk voor.

U vindt hier een omschrijving van de wijnen en een bestelformulier.

Iedereen is van harte welkom! Dus komt allen!

Namens de Fundraisingcommissie van Rotaryclub Amersfoort-Regio