10 april 2017: Vijf-Eurodiner

Vijf-Eurodinerbiljet

\\LG-NAS-VAKAR\volume1_public\Data\Mijn Documenten\Rotary\Website Rotary\4- Activiteiten\Archief 2014-2015\Vijf-Eurodiner\bankbiljet-5-euro-nieuw-achterkant.jpg

Jaarlijks koken leden van Rotaryclub Amersfoort-Regio voor ’t goede doel. De inkoopkosten van een volwaardige driegangenmaaltijd mogen niet meer dan vijf euro bedragen. Leden nemen minimaal één introducé mee voor een gezellige en culinair hoogwaardige avond. Aan het einde van de avond bepaalt eenieder wat ’t hem of haar waard is geweest.

Maandagavond 10 april vindt het jaarlijkse Vijf-Eurodiner weer plaats bij Café De Proeverij, Utrechtseweg 58-60, 3818 EN Amersfoort. Vanaf 18u00 bent u welkom. De maaltijd wordt om 18u30 geserveerd.

De opbrengst zal dit jaar besteed worden om kinderen in een achterstandsituatie toch een weekje op vakantie te laten gaan.
Het Burgerweeshuis Amersfoort steunt kinderen in een achterstandssituatie financieel. Met kledinggeld en een kleine attentie met de verjaardag. Deze kinderen bevinden zich vaak in een gezinssituatie waar geen geld is voor een vakantie. Dat maakt het Burgerweeshuis mogelijk. Elk jaar kan een beperkt aantal gezinnen een – sobere, maar verrassende – vakantie doorbrengen in een Nederlands bungalowpark. De financiële middelen hiervoor zijn in het verleden altijd volledig zelfstandig opgebracht door het Burgerweeshuis. Door het in de laatste jaren explosief gestegen aantal gezinnen dat een beroep doet op de steun van het Burgerweeshuis komt dit 'extraatje' in de knel.

Daarom heeft Rotaryclub Amersfoort-Regio zich bereid verklaard om bij te springen en de opbrengst van het Vijf-Eurodiner hieraan te besteden.

Naast de financiële bijdrage zullen leden van de club ook de gezinnen die geen vervoer hebben naar hun vakantiebestemming rijden en weer ophalen.

Ons team zal een prachtige maaltijd voor u koken, Geurtsen Wijnimport stelt de wijnen beschikbaar en er zijn weer mooie aanbiedingen tijdens de avond. In ieder geval is gezelligheid gegarandeerd.

Teken in en neem vooral introducés mee, zij zijn van harte welkom.