Containers herladen voor verscheping naar Ghana

Twee containers staan gereed bij Pot Verhuizingen/Logistiek om binnenkort naar Ghana te worden verscheept. Een container blijkt te zwaar te zijn en daarom moet de inhoud worden herverdeeld over de twee containers. Een onverwachte klus die moet gebeuren en wordt verzorgd door vrijwilligers van Rotaryclub Amersfoort-Regio. Pot Verhuizingen/Logistiek stelt twee mensen ter beschikking om e.e.a. professioneel te laten begeleiden.

De beide containers bevatten een grote hoeveelheid (school)meubilair en de complete uitrusting, machines en apparaten voor het schoolmeubelfabriekje, dat Rotaryclub Amersfoort-Regio, samen met haar Duitse zusterclub Erwitte-Hellweg en met de Brothers FIC in Ghana op- en inrichten. Het gebouw daarvoor is nagenoeg klaar (zie foto).