2010-09-08 Vlindertuin opgeknapt

Vlindertuin opgeknapt

(08-09-2010)

Al voor de derde keer hebben de leden van de Rotary club Amersfoort regio zich ingezet als ‘klusteam’ bij de Symfora Groep. Nadat zij een aantal jaren geleden de Inloop van Heidezicht en vorig jaar de Stadstuin van DAC de Boeier onder handen hadden genomen, was nu het tuinhuis bij de Vlindertuin toe aan een opknapbeurt.

Vorige week zaterdag werd het interieur van het tuinhuisje geschilderd, afgelopen zaterdag werd er een nieuwe vloer gelegd.

Het resultaat is weer als vanouds verbluffend en u wordt van harte uitgenodigd dit te bewonderen, wanneer u de Vlindertuin bezoekt. Het tuinhuis heeft een chique uitstraling gekregen.

Namens cliënten, medewerkers en de vlinders werd de Rotaryclub Amersfoort-Regio wederom bedankt voor dit prachtige resultaat

!