6 december 2018: Kerstlichtjes officieel ontstoken

Kerstlichtjes van de Amersfoortse Kerstlichtjesactie 2018 officieel ontstoken

Op donderdag 6 december trotseerden Wethouder Cees van Eijk voorzitter Witte van der Kam van Rotaryclub Amersfoort-Regio het wat druilerige weer om onder publieke belangstelling de Kerstlichtjesactie officieel te starten. Ze lieten de kerstlichtjes door Gert-Jan Kreikamp ontsteken op de Varkensmarkt, waar ook dit jaar weer een kerstboom met kerstlichtjes staat met medewerking van de gemeente.

Sindsdien draait er een diashow met logo’s van de hoofdsponsors, zolang de boom er staat.

Ook dit jaar laten vele oude en nieuwe sponsors zich van hun beste kant zien! De Rotaryclub wil deze sponsors dan ook van harte bedanken voor hun medewerking.

D:\Mijn Documenten\Rotary\Website Rotary\3- Nieuws\Archief 2018-2019\Kerstlichtjes 2018\WhatsApp Image 2018-12-06 at 21.30.31ccc.jpg

Al vele jaren organiseert Rotaryclub Amersfoort-Regio een kerstlichtjesactie waarvan de opbrengst bestemd is voor een goed doel. Dit jaar is het goede doel het voorzien van de bibliotheek van de Charles Llwanga School in Zebilla, Ghana, van een dak.

De kerstlichtjesactie houdt in dat het aantal lichtjes dat gaat branden afhankelijk is van de bijdragen van zowel ondernemers als particulieren. Zij kunnen lichtjes à € 2,- per stuk sponsoren, waarbij wij ondernemers zouden willen vragen om evenveel lichtjes te sponsoren als er werknemers in dienst zijn of mensen in huis wonen.

Hoe meer lichtjes, hoe meer geld voor het goede doel!

Helaas zijn nog niet alle kerstlichtjes gesponsord. Ook u kunt nog mee doen. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar deze link.