Kerstlichtjes op de Varkensmarkt officieel ontstoken

12 december 2019: Kerstlichtjes officieel ontstoken in de kerstboom op de Varkensmarkt

Donderdagavond 12 december 2019 rond 19u00 zijn de lichtjes van de Kerstboom op de Varkensmarkt officieel door wethouder Cees van Eijk en voorzitter Roel Linn van Rotaryclub Amersfoort-Regio ontstoken.

Ook de diashow met logo’s van de hoofdsponsors draait vanaf dat moment tijdens winkelopeningstijden.

Al vele jaren organiseert Rotaryclub Amersfoort-Regio een Kerstlichtjesactie waarvan de opbrengst bestemd is voor een goed doel. Dit jaar komt de opbrengst van de Amersfoortse kerstlichtjesactie 2019 geheel ten goede aan Motiva Straatadvocaten en de dak- en thuislozen in Amersfoort. En daarbij vragen wij uw steun.

De Kerstlichtjesactie houdt in dat het aantal lichtjes dat gaat branden afhankelijk is van de bijdragen van zowel ondernemers als particulieren. Zij kunnen lichtjes à € 2,- per stuk sponsoren, waarbij wij ondernemers zouden willen vragen om evenveel lichtjes te sponsoren als er werknemers in dienst zijn.

Hoe meer lichtjes, hoe meer geld voor het goede doel!

Niet alle kerstlichtjes zijn al gesponsord. Ook u kunt nog mee doen. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze flyer.