Golfdag 2022

Cheque voor Bergh in ’t zadel

Een van de golftoernooien van Bergh in het Zadel wordt georganiseerd door Rotary Club Bergh.

Het betreft het Helmut Fassin Memorial Golf Toernooi, vernoemd naar ons overleden lid Helmut Fassin die in zijn leven vele goede doelen heeft ondersteund.

De opbrengst van de golftoernooien wordt besteed aan onderzoek naar de bestrijding van kanker.

Op 6 juli 2022 werd dit toernooi georganiseerd op de mooie golfbaan van Golfclub Borghees. Natuurlijk is de opbrengst al overgemaakt naar de stichting en geïnvesteerd in het onderzoek.

Afgelopen woensdag 3 mei j.l. bezocht een delegatie van Stichting Bergh in ’t Zadel onze clubbijeenkomst om de opbrengst van het golftoernooi officieel in ontvangst te nemen.

Voorzitter Hester Gussinklo overhandigde de cheque namens de Rotary club aan Wim Hendriksen.

Dit jaar organiseert Bergh in het Zadel zelfs 5 toernooien. Het Helmut Fassin Memorial vindt plaats op 5 juli a.s. op Golfbaan Borghees.

Op de site van www.berginhetzadel.nl is een inschrijfformulier voor de golftoernooien beschikbaar. Een gezellige goed verzorgde golfwedstrijd en tegelijk bijdragen aan een goed doel.

Afbeelding met buitenshuis, kleding, hemel, schoeisel

Automatisch gegenereerde beschrijving