Stichting Bewa Ghana bedankt en legt verantwoording af.

Van: lolanouwens@hotmail.com [mailto:lolanouwens@hotmail.com]

Namens Lola Nouwens

Verzonden: dinsdag 4 maart 2014 16:19

Aan: Marc Verbeeten

Onderwerp: RE: Rotary bijdrage

Beste Marc ,

Zoals jullie weten zijn wij onlangs in Ghana geweest. Daar hebben we jullie donatie goed kunnen gebruiken.

In de bijlage vind je een uitleg van de twee projecten waar we jullie geld voor hebben ingezet: de veeboerderij en de bouw van een kleuterschool.

Ook heb ik een foto toegevoegd van Hannah. Zij is het jongste meisje dat op dit moment in het weeshuis verblijft. Ze is een achtergelaten kind, de ouders zijn onvindbaar. Op een dag zagen we haar in dit jurkje. Blijkbaar zijn jullie collega's uit Canada indirect ook bij het weeshuis terecht gekomen!

Nogmaals onze dank voor jullie donatie. Voor vragen of meer informatie, weten jullie ons te vinden.

Met vriendelijke groeten,

Namens het hele bestuur,

Lola Nouwens

Stichting Bewa Ghana | KVK 56120885 | Correspondentieadres: Charpentierstraat 7, 5283KS Boxtel