Stem op Stichting Acuut

Dag allemaal

Het ED mag namens de jarige Lions Club Eindhoven Welschap 25.000 euro weggeven aan kleinschalige goede doelen in Zuidoost-Brabant. Het publiek mag kandidaten aandragen en een partij aanwijzen.

Een jury bestaande uit leden van de Lions Club en het ED, kiest de vier anderen. Alle vijf krijgen ze 5.000 euro, bedoeld om hen te ondersteunen bij het goede werk.

De Stichting Acuut (waarvan ik voorzitter ben) is als goed hulpinitiatief  aangemeld en maakt daarmee ook kans op €5000,00.

We staan inmiddels op de goede doelenlijst : http://www.ed.nl/extra/5x5

Nu komt het erop aan dat we veel stemmen trekken!

Hierbij dus een oproep aan jullie allemaal om op deze hulporganisatie te stemmen en ook weer in je  eigen netwerk mensen aan te sporen op ons te stemmen!

Zegt het dus voort en mobiliseer de stemmen! Dat kan vanaf vandaag t/m 26 januari!

Hartelijk dank namens onze Stichting Acuut!

Met vriendelijke groet,

Lenie van Lieverloo