UIT DE CLUBS...

klik op de rode marker(s) om naar de activiteit te gaan

• RYLA KRAGGENBURG (NO-POLDER)

Heb jij talent voor samenwerking en leiderschap en ben je tussen de 20-28 jaar? Energietransitie, klimaatadaptatie, duurzaam ondernemen? Wees eerlijk, soms maken die volwassenen er gewoon een puinhoop van. Dat kan jij veel beter! En dat zal je laten zien ook. Ben jij 20-28 jaar, net of bijna klaar met je mbo-, hbo- of wo-opleiding en wil jij een springplank voor je carrière? Meld je dan aan voor het Rotary-youth-leadership-awards-weekend van 22 tot en met 24 maart, waarbij leiderschap centraal staat.

• Jij hebt lef, hebt een eigen mening en loopt vaak voor de troepen uit. Mouwen opstropen en gaan! Alleen… Hoe houd je die troepen er vervolgens wel bij? Je zult het toch samen moeten doen om iets te kunnen bereiken. Hoe maak je anderen enthousiast zodat ze jou en jouw plan volgen? De leiding nemen is leuk, volgers hebben is nog leuker.

Leiderschap is makkelijker gezegd dan gedaan. Rotary geeft jouw talent een boost met een leuke 3 daagse training vol praktische tips op het gebied van samenwerken, argumenteren, presenteren, communiceren en leiderschap. Ga aan de slag met het thema energietransitie en ontdek hoe je meer kunt bereiken door effectiever samen te werken.

• Vrijdag 22 maart Ontvangst deelnemers tussen 18.00 - 19.00 uur
      • Kennismaking & introductie
      • Groepswerk / Challenge
      • Overnachting Netl
      • Zaterdag 23 maart Gezamenlijk ontbijt
      • Inleiding Spreker(s)
      • Groepswerk
      • Outdoor activiteit
      • Diner & voorbereiding
      • Debat
      • Overnachting Netl
      • Zondag 24 maart Gezamenlijk ontbijt
      • Groepspresentaties - Reflectie
      • Lunch & Einde ca. 14.00 uur

Lijkt het jou wel wat om hier samen met 25 andere jongeren aan te werken? Kijk op https://www.facebook.com/rylaflevoland voor een beeld van de leuke en leerzame eerdere edities en stuur een mail naar Hans Wijnants (hans@wijnants.nl) met motivatie uiterlijk 15 februari waarom je graag voor slechts € 75,- mee wilt doen aan dit inspirerende weekend.

Rotary youth leadership awards is een initiatief van de Rotaryclubs Emmeloord, Dronten, Lelystad en Lelystad-Batavia.