pening voorinschrijving Motary 2023

Motary, 30e jubileum editie

Voorinschrijving gestart!

Zaterdag 10 juni start de 30e Motary! De Veluwse Motor Tour Club (VMTC) en de Rotary Club Ermelo-Putten organiseren deze namens de Stichting VMTC-Rotary.

De Motary start vanaf de parkeerplaats aan de Brinkstraat in Putten en eindigt bij de Gemeentewerf/Arjan Brouwer Motor Trading in Putten. Er is een route uitgezet van 430 kilometer naar het oosten en Duitsland. Met de inzet van 100 enthousiaste vrijwilligers, een uitstekende catering (laat je broodjes maar thuis!) en bijzonder mooie route wordt het weer een prachtige rit! Kijk voor een mooie video-impressie op de site www.motary.nl .

Deelnemers worden volgens traditie van de start tot en met de finish goed verzorgd qua catering, hetgeen in het inschrijfgeld is inbegrepen . Het enige waarvoor je nog moet zorgen is benzine en een goed humeur. De grote deelname bewijst ieder jaar opnieuw dat deze goed georganiseerde motortoerdag, met een opbrengst voor een goed doel, populair is.

De voorinschrijving loopt van 1 maart en sluit op 31 mei 2023. Voorinschrijven is goedkoper dan inschrijving bij de start en biedt een aantal voordelen: je ontvangt de route enige dagen van te voren, kunt op de dag zelf vanaf 8.00 uur de nodige papieren afhalen bij de startlocatie en om 8.30 uur gaan rijden. Aanmelden kan via het inschrijfformulier op de site van www.motary.nl . De route is naast het papieren roadbook ook beschikbaar op GPS.

Graag tot ziens op zaterdag 10 juni 2023! Like ons op Facebook!