Het goede doel: de Stichting Gelukkig Ouder Worden

De opbrengsten van de 1e Rotary Fietstocht komen ten goede van de Stichting Gelukkig Ouder Worden.

Deze stichting is een non-profit stichting (met ANBI status) uit de Gemeente Putten die zich richt op het bevorderen van de gelukkige oude dag, waarbij de stichting zich met name richt op kwetsbare ouderen. Dit doet de stichting door activiteiten en projecten voor ouderen te initiëren, te faciliteren en te organiseren.

Om een indruk te krijgen wat voor activiteiten deze stichting organiseert kunt u het beste kijken op de website: www.gelukkigouderworden.org

Het bedrag wordt gebruikt om een elektrische duofiets aan te schaffen, waarmee kwetsbare ouderen onder begeleiding kunnen genieten van een mooi rondje door de omgeving.