Open Clubavond Rotary Ermelo-Putten op 19 maart a.s.

Onze Rotaryclub verwelkomt graag nieuwe leden. Zo heeft Jeroen Kooiman in de afgelopen maanden een aantal bijeenkomsten meegemaakt om te zien of lidmaatschap iets voor hem is. Dan weet je beter waar Rotary voor staat en of onze club en haar leden jouw aanspreken.

Jeroen heeft de balans voor zichzelf opgemaakt en hij ziet het zitten om lid te worden. We vroegen Jeroen waarom.

Wat zoek je bij Rotary?

“Naast mijn drukke baan en uitdagende gezinsleven met 4 kids wil ik ook tijd en ruimte nemen om mijzelf breder te oriënteren. De ontmoetingen en gesprekken met mensen uit andere beroepsgroepen verruimt je blik en beeldvorming. Presentaties over diverse onderwerpen, waar je zelf niet zo snel mee in aanraking komt helpt ook om even uit je eigen vertrouwde wereld te stappen. Dat alles gaat in een gemoedelijke sfeer, zodat de clubavonden ook gewoon leuk en gezellig zijn”.

Hoe zie je de maatschappelijke kant van Rotary?:

“Rotary heeft een hands on mentaliteit. Met vereende krachten (inter)nationaal, maar ook lokaal kunnen we het verschil maken voor mensen in nood. Dat doet Rotary zeer gedreven en collectief. Als club kan je zelf bepalen welke bijdrage het beste past.

Het feit dat je iets kan betekenen voor de lokale gemeenschap door soms een financiële bijdrage maar meestal de handjes uit de mouwen te steken spreekt mij aan”.

Wat zou je mensen adviseren, die meer willen weten over Rotary?:

“Op dinsdagavond 19 maart houden we een open clubavond. Vanaf 18 uur ben je van harte welkom in het Landhuis van Zorgerf Buiten-Land, Veenwaterweg 3a in Putten. Na een hapje kan je informeel in gesprek met leden over verschillende facetten van Rotary. Na afloop heb je zo een beter beeld waar Rotary voor staat en of dat iets voor jou is. Gewoon doen, niets verplicht.

Je kan je eenvoudig opgeven via rcermelo-putten@outlook.com . Meer informatie over onze Rotaryclub kun je vinden op www.rotary.nl/ermeloputten/

Je mag ook bellen met onze voorzitter Aart Kous: 06 54 93 85 10”.