KERSTPAKKETTENACTIE VOOR DE VOEDSELBANK

Actie verkoop kerstpakketten voor de Voedselbank 2022

Rotaryclub Haarlemmermeer van 1852 heeft een actie opgezet om de Voedselbank in de Haarlemmermeer in deze moeilijke tijden te ondersteunen. We gaan sociaal, duurzame kerstpakketten met impact verkopen waarbij meer dan 40% van de prijs rechtstreeks naar de Voedselbank gaat. De pakketten worden door Impact Box Kerstspecial Haarlemmermeer 1852 samengesteld.

Een box vol duurzaamheid, eerlijke handel, transparantie, het tegengaan van voedselverspilling, lokale productie, goede smaak, hoge kwaliteit, sociaal ondernemerschap en impact..

Voor de inhoud van de kerstpakketten verwijzen wij u naar https://impactbox.nl/box/impact-box-kerstpakket-haarlemmermeer-1852/

De pakketten kosten €49,95 en worden door gefactureerd zonder BTW.

Om onze doelstelling te halen hebben we elke hulp hard nodig. Hierbij willen wij een ieder vragen om een aantal van deze pakketten af te nemen.

Als u tot bestelling wil overgaan, willen wij u vragen de volgende vragen te beantwoorden:

1. Hoeveel pakketten wilt u bestellen?

2.  Op welke naam dienen wij deze pakketten te factureren?

3.  Hoeveel pakketten willen je daarvan afstaan aan vrijwilligers?

4.  Wat zijn de eventuele extra wensen, toevoegingen?

Graag ontvangen wij een opgave  via e-mail op info@villabas.nl